Messerschmitt Me 209V-4 / M 1:33 / MODELIK / Kartonas

#

Re: Messerschmitt Me 209V-4 / M 1:33 / MODELIK / Kartonas

Standartinė geris » 2010 Bir 30 (Tre) 17:15

O tarp kitko, Vankenobi, kokioj literatūroj radai apie tas aušinimo skysčio pompas - pačiam maga pasižiūrėti ;)
Paveikslėlis47%
Paveikslėlis
Paveikslėlis59%
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
geris
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 270
Užsiregistravo: 2009 Geg 05 (Ant) 23:43
Miestas: Mažeikiai/Vilnius

Re: Messerschmitt Me 209V-4 / M 1:33 / MODELIK / Kartonas

Standartinė Caras » 2010 Bir 30 (Tre) 17:29

Ir man labai įdomu pasidarė. Pompos turėtų būti prie variklio, o gal ten tiesiog vietos nebeliko. Jei tai tikrai pompos, tai kabinoje turėjo būti labai karšta. Įdomu ar jos elektrinės, ar jas reikėjo kojomis maigyti :lol: .
Vytautas Bartkus
Vartotojo avataras
Caras
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 359
Užsiregistravo: 2010 Geg 04 (Ant) 13:19

Re: Messerschmitt Me 209V-4 / M 1:33 / MODELIK / Kartonas

Standartinė geris » 2010 Bir 30 (Tre) 18:12

Greičiausiai kad elektrinės, nes visokie laidai nupiešti ant modelio detalių ;) na tikrai įdomu, nė viename kitokiame lėktuve tokio varianto nesu matęs, užtat ir keista. O gal tai kokie "supercharger'iai" :) Visgi greitis šiam "paukšteliui" labai svarbus faktorius, ne veltui 30 metų rekordas išsilaikė :)
Paveikslėlis47%
Paveikslėlis
Paveikslėlis59%
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
geris
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 270
Užsiregistravo: 2009 Geg 05 (Ant) 23:43
Miestas: Mažeikiai/Vilnius

Re: Messerschmitt Me 209V-4 / M 1:33 / MODELIK / Kartonas

Standartinė Vankenobis » 2010 Bir 30 (Tre) 18:45

Leidinys tai David Myhra "Messerschmitt Me 209 V1 ". Toje knygoje dar parašyta, kad po kabinos grindimis buvo talpos aušinimo skysčiui. Tai tos pompos gal ir normaliai stovi. :roll:
Vartotojo avataras
Vankenobis
Modeliuotojas
 
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 2010 Geg 03 (Pir) 21:21

Re: Messerschmitt Me 209V-4 / M 1:33 / MODELIK / Kartonas

Standartinė Linas » 2010 Bir 30 (Tre) 21:31

Nieko čia keisto. Lėktuvas rekordinis. Iš esmės juk tai variklis su sparnais ir ploto krėslu. Todėl po tokį mažiuką fiuzeliažą vis įranga gali būti iškaišiota ten, kur telpa, o ne rūpinantis ergonomika.
O pats modelis kol kas klijuojamas labai tvarkingai. Įdomu bus pamatyti, kai visas šitas atskiras detales pradėsi į vieną krūvą dėti :)
Vartotojo avataras
Linas
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 609
Užsiregistravo: 2009 Bal 16 (Ket) 21:56
Miestas: Vilnius

Re: Messerschmitt Me 209V-4 / M 1:33 / MODELIK / Kartonas

Standartinė geris » 2010 Bir 30 (Tre) 23:13

Apie kurias detales, Linai, kalbi? Jei apie kokpito, tai jos jau suklijuotos ir sudėtos ;)
Paveikslėlis47%
Paveikslėlis
Paveikslėlis59%
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
geris
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 270
Užsiregistravo: 2009 Geg 05 (Ant) 23:43
Miestas: Mažeikiai/Vilnius

Re: Messerschmitt Me 209V-4 / M 1:33 / MODELIK / Kartonas

Standartinė Caras » 2010 Lie 15 (Ket) 8:34

geris rašė:Pasaulio greičiausias sraigtinis lėktuvas buvo Messerschmitt Me 209 V1, kuris pasiekė absoliutų 755.136km/h (469.22m/h) greičio rekordą 1939 metais balandžio 26d...
...F.Wendel‘io rekordas, pasiektas su Me 209 V-1 truko net 30 metų. Pamuštas jis buvo tik 1969 metų rugpjūčio 16d. amerikiečio Darryl‘o G.Greenamyer‘io, kuris skrido gerokai patobulintu 3100 arklio jėgų F8F-2 Bearcat pavadinimu „Conquest 1“ apie 772.87km/h (483.041m/h).

Sraigtinius lėktuvus reikėtų skirstyti į varomus stumuokliniais ir reaktyviniais varikliais. Lėktuvas buvo greičiausias tarp stumuokliniu varikliu varomų lėktuvų, tiesa, tuo metu kitokių nebuvo. Sraigtiniai lėktuvai su reaktyviniu varikliu daug greičiau viršijo 755 km/h greitį negu tai padarė F8F-2 Bearcat, pvz: TU-95 max greitis jau 1952 m buvo 882 km/h.
Vytautas Bartkus
Vartotojo avataras
Caras
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 359
Užsiregistravo: 2010 Geg 04 (Ant) 13:19

Re: Messerschmitt Me 209V-4 / M 1:33 / MODELIK / Kartonas

Standartinė Laurynas » 2010 Lie 17 (Šeš) 22:49

"sraigtinis-reaktyvinis" irgi pakankamai neteisinga. Manau pagal variklio tipą kategorijos būtų: stumokliniai, turbosraigtiniai ir turboreaktyviniai.
Laurynas
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 217
Užsiregistravo: 2009 Geg 14 (Ket) 22:53

Re: Messerschmitt Me 209V-4 / M 1:33 / MODELIK / Kartonas

Standartinė geris » 2010 Lie 18 (Sek) 19:10

Žodžiu, trumpai tariant, maniškis yra "piston'inis" :D
Paveikslėlis47%
Paveikslėlis
Paveikslėlis59%
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
geris
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 270
Užsiregistravo: 2009 Geg 05 (Ant) 23:43
Miestas: Mažeikiai/Vilnius

Re: Messerschmitt Me 209V-4 / M 1:33 / MODELIK / Kartonas

Standartinė Laurynas » 2010 Lie 18 (Sek) 21:36

geris rašė:Žodžiu, trumpai tariant, maniškis yra "piston'inis" :D


Piston - Stūmoklis, kaip ir teisingai atrodo į metus pažiūrėjus.
Laurynas
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 217
Užsiregistravo: 2009 Geg 14 (Ket) 22:53

AnkstesnisKitas

Grįžti į Karinė aviacija nuo 1926 iki 1946 m. / Military aviation 1925 – 1946 / Bоенная авиация с 1925 по 1946 год

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių

cron