Na pirmiausiai noriu padėkoti Linui, kuris pastarojo klubo susitikimo metu sumąstė atsikratyti vieno savo pradėto modelio Aš su dideliu džiaugsmu perėmiau šį modelį, kuris taps "gera kompanija" mano jau surinktam "Salvatore Todaro" (Type 212A).
Trumpai apie prototipą:
Sukurtas VFR praito amžiaus 7-ame dešimtmetyje iš karto po to kai Vakarų Europos sąjungos valstybės leido Vokietijai statyti iki 450t vandentalpos povandeninius laivus (ankstesnis apribojimas buvo 350t, ko pasekoje nieko rimtesnio už pakrančių zonos povandeninius laivus vokiečiams statyti neišėjo). Laivas buvo ir lieka vienu mažiausiu ir tuo pačiu manevringiausiu jūriniu povandeniniu laivu. Vieni šaltiniai pabrėžia, kad Type 206 buvo skirtas veiksmams Baltijos jūroje, tačiau yra ir informacijos, kad šių laivų pagrindiniu veiksmų rajonu buvo planuojama Šiaurės jūra ir Šiaurinis Atlantas.
Kaip ten bebūtų savo mažiems gabaritams laivas turi pakankamai aštrius dantis - pagrindinę ginkluotę sudaro 8 533mm kalibro torpediniai aparatai. Įdomi ypatybė yra ta, kad nėra numatyta aparatų pertaisymas jūroje, o torpedos užtaisomos per žiotis laivo "nosyje" tik uosto sąlygomis. Be torpedinės ginkluotės 206-as gali būti ginkluojamas jūrų minomis, kurios tvirtinamos korpuso išorėje specialiuose nuimamuose konteineriuose.
Laivo variklį sudaro tradicinis dyzelio ir elektros motoro junginys, kur laivo varymui visais režimais naudojamas elektros motoras, o dyzelinis variklis naudojamas elektros generatoriaus sukimui ir akumuliatorių baterijų krovimui. Laivas po vandeniu gali išvystyti iki 20 mazgų greitį.
Modelį gavau jau pradėtą. Korpusas iš esmės buvo jau surinktas ir pradėtas šveisti. Dabar modelis jau yra praktiškai visas surinktas ir laukia savo eilės dažymui (Kadangi patalpa, kurioje anksčiau buvau įsikūręs modeliavimui, šiuo metu jau virto įrengtu gyvenamu kambariu, tai kol kas bandau surasti kitą kampą name, kur galėčiau netrukdomai įsirengti dažymo kamerą)
Na ir vaizdzialiai
Paminėsiu dar, kad nutariau nukrypti nuo instrukcijos darydamas iškeliamą įrangą: siūloma daryti arba viską pakeltoje arba nuleistoje padėtyje. Aš nutariau, kad pakaks palikti visiškai iškeltus periskopą, radarą ir dalinai pakeltą ryšių stiebą, o EW stiebą, navigacinių šviesų stiebą ir "šnorchelį" paliksiu nuleistus.