Va, kilo noras pasidaryti vieną lėktuvą:
Ir tam puikiausiai tinka "GPM" leidyklos išleistas Albatros B.II modelis:
Tiesa, vien perdažymu čia neišeis išsisukti. "Žaliukės" buvo kitokia išmetimo sistema - ne į šoną, kaip "ADA"
,
o su "fuchtel" - iu (taip lietuviai iš vokiečių perėmė populiarų tais laikais kaminėlio terminą):
O dažoma bus pagal šią schemą:
Dar keli lietuviško vaizdeliai:
Lėktuvo techniniai duomenys:
Techninės charakteristikos:
Dvivietis, vieno variklio mokomasis arba žvalgybinis medinės konstrukcijos biplanas, važiuoklė klasikinė su dviem ratais ir ramentu.
Gamintas nuo 1914 m.
Gamintojas: Albatros Flugzeugwerke
Naudotojai: 8 valstybių KOP.
Mostas: 12800 mm
Lėltuvo ilgis: 7630 mm
Aukštis: 3150 mm
Nešančiųjų paviršių plotas: 40,12 kv. m.
Tuščio svoris: 723 kg
Skrydžio svoris: 1071 kg
Maksimalus greitis: 110 km/h
Lubos: 3000 m
Skrydžio nuotolis: 400 km
Variklis: eilinis 6 cilindrų Mercedes D. II (120 a. g.)
Ginkluotė: nėra
Ir truputis istorinių duomenų - tiesiog žiupsnelis:
Albatros B.II buvo sukonstruotas 1914 viduryje kaip tolimesnis B.I tobulinimo rezultatas. Šis lėktuvas buvo sėkminga konstrukcija ir tapo pirmu gerai žinomu Albatros firmos produktu. Šie lėktuvai buvo gaminami dviejų versijų: B.II - daugiatikslis lėktuvas ir B.IIa - mokomasis, su dviguba valdymo sistema. Versijoje B.II montuoti varikliaiMercedes D.II arba Argus As.II. Lėktuvai dėl didelio pareikalavimo gaminti net 8 gamyklose. Naudoti pagrindinai Vokietijos ir Austro - Vengrijos KOP (I Pasaulinio karo metais) ir dar 6 valstybių karo ir civilinėje aviacijoje (tame skaičiuje - ir Lietuvos).
Tai tiek