Savaitė buvo turininga
. Pirmiausia pabandžiau padengti modelį Future aerografu. Anksčiau tai dariau plačiu minkštu teptuku, bet prie jau pakankamai atidirbtos technologijos - vis tiek lieka kai kuriose vietose "baseinėliai" kur Future susirenka daugiau, kai kuriose vietose lieka burbuliukai, kurie išdžiūsta miniatiūrinėmis "akytėmis" ir t.t. Taip kad paprastai po Future seka dar vienas darbo etapas - probleminių vietų šlifavimas su vandeniu labai smulkiu 2000 ir 2500 švitriniu popieriumi. Dabar pagalvojau, kurių velnių ? Masė modelistų padengia Future aerografu ir nesuka sau galvos..
Pažiūrėjau Youtube kelis filmukus būtent apie tai, visai kaip viename iš jų pasiėmiau savo Grex single action aerografą, ir kaip ir filmuke, lengvais judesiais, švilpaudamas padengiau Wyvern...taip.kurgi ne..
Nežinau, kas pas mane ne taip, gal Grex ne tas, arba Future ne ta, arba greičiausiai rankos ne tos
. Kad ir kaip kaitaliojau Future srautą, oro spaudimą, atstumus - nesigauna man taip. Spjaudosi, nesidengia, varva, paviršius stebuklingai (kaip filmuke) nevirsta blizgiu. Spjoviau ir aš, pasakiau daug vaikams nežinomų užsienio kalbos žodžių, išploviau aerografą, nuvaliau savo beviltiškus bandymus nuo Wyvern amoniako tirpalu (sugaišau kone antra tiek laiko, kiek būčiau dengęs su teptuku ir šlifavęs
) ir pasiėmiau savo seną gerą išbandytą sabalo teptuką
. Savaitgalį sėdau prie dekalių. Trumpeteris juodai / geltonus Sueco kampanijos dryžius duoda dekale. Dekalės geros kokybės ir nors paprastai dryžius dažau, kodėl - gi nepabandyti dekalių. Beje dekalių balta ir geltona spalvos šiek tiek permatomos. Šiuo atveju tai ir pliusas ir minusas. Minusas todėl, kad Britų kokardos sparnų viršuje kaip tik dedasi ant geltonai juodų dryžių ir juostos labai jau ryškiai matosi. Iš dekalių atsargų tenka traukti baltą dekalę, su Olfa skriestuviniu peiliu išpjauti tinkamus "blynus" ir dėti baltą pagrindą po modelio kokarda:
Modelio dekalė "gulasi" ant viršaus be jokių problemų:
O šio permatomumo pliusas - sparnų apačioje geltonai juodos juostos buvo dažomos tiesiai ant lėktuvo numerių. Juodi numeriai buvo matomi per geltoną spalvą ir modelio dekalės puikiai šį reiškinį perteiks:
Efektas labai subtilus, vos matomas - kaip tik tai ką "gydytojas išrašė"
Beje modelio dekalės gana trapios, reikėjo dėti labai atsargiai. Vis tiek kai kur neišėjo nepažeisti, ypač tose vietose, kur po apačia visokie gaubteliai ir nelygumai
Žodžiu mano Wyvern'as jau su "veidu":
Taigi dabar reiks atitaikyti geltonus dažus, pataisyti kelias smulkias vietas, po to dar sluoksnis Future, ir "terliojimo" etapas