Taigi, sėdėjau praėjusį antradienį, sėdėjau ir... nieko dirbti nenorėjau. O tai man beveik visada baigiasi liūdnai - sukarpau kokį nors naują leidinį (ne tai, kad naujai išleistą, bet gali būti ir seniai įsigytas ir planuotas "papjauti"). Ne išimtis buvo ir šis kartas - po peiliu papuolė seniai planuotas suklijuoti "Fly Model" PZL-23B "Karaš".
Labai puiki, nors ir truputį supainiota instrukcija:
Iš leidinio galima pasidaryti du pilnus modelius: lenkišką ir rumunišką:
Leidinys komplektuojamas dviem komplektais lazeriu pjautų detalių, bet jų prapjovimas nekoks - vietomis tenka smarkiai pasidarbuoti "Rankiniu lazeriu" AK-1 arba AK-5 iš "OLFA" asortimento.
Taip pat bus pasinaudota spaustu iš plono plastiko kabinos gaubtu. Tiesa, čia yra tik detalė priekinei gaubto daliai, bet tai visiškai nesvarbu - kitos plokščios arba lengvai išsikloja plokštumoje.
Trumpai apie lėktuvą:
Lengvasis vienmotoris ištisai metalinės konstrukcijos bombonešis su neįtraukiama važiuokle. Ekipažą sudarė 3 žmonės. Sukonstruotas Panstwowe Zaklady Lotnicze (PZL) firmos konstruktorių biure, vadovaujant S. Prausui, vėliau – F. Mictaliui. Bandomasis lėktuvas PZL p.23/I pirmą kartą į orą pakilo 1934 rugpjūčio mėnesį. Serijinė gamyba naujoje PZL gamykloje WP-1 (Wytwornia Platowcow – 1) pradėta 1935 metų gruodžio mėnesį. Viso pagaminti 307 vienetai PZL P.23 ir analogiškų jiems eksportinių PZL-43. Lenkijos Karo aviacijos ginkluotėje nuo 1936 birželio, Bulgarijos – nuo 1937 gruodžio, Rumunijos – 1939 spalio mėnesio. Modifikacija PZL P.23B su galingesniu varikliu Bristol „Pegasus“ Mr. VIIIA ir pakeistomis horizontaliomis uodegos plokštumomis sudarė Lenkijos Karo aviacijos lengvųjų bombonešių dalinių pagrindą ir plačiai naudoti 1939 metų rugsėjo kompanijoje. Rumunijos lėktuvai dalyvavo mūšiuose prieš TSRS, Bulgarijos PZL-43 naudoti kovose prieš vokiečius 1944 – 1945 metais. Lėktuvų gamyba nutraukta 1939 rugsėjį, kai gamyklą užgrobė vokiečiai. Iš Bulgarijos KOP ginkluotės lėktuvas išbrauktas 1945 pabaigoje, Rumunijos KOP – 1946 metais.
Darysiu lenkišką versiją, bet kaip "donoras" kabinos interjero, važiuoklės ir kai kurių kitų mazgų papildymui arba iš 2D pavertimui į 3D (nemažai įrangos ant kabinos sienelių yra tik nubraižyta plokščios, o norisi padaryti erdvines 3D).
Ir pirmos dienos darbų rezultatas - visai į lėktuvą nepanašu ir dar ilgokai taip bus
Tai tiek