Taigi, pabaigus Vėžaičiuose "ER-2", atsilaisvinusią vietą užėmė šis automobiliukas:
Norintiems plačiau susipažinti su jo gamyba ir istorija, pasiūlysiu pasiskaityti čia:
https://www.delfi.lt/auto/autonaujienos ... d=64291202
Labai neblogas straipsniukas apie šių automobilių "konstravimą". Pažiūrėjus į lapus - modelis šiaip sau, nesunkiai surenkamas. Bet jau pirmieji žingsniai parodė, kad atsipūsti su juo neišeis. Bet apie viską iš eilės. Kaip ir rekomendavo instrukcija, pradėjau nuo rėmo. Jį dariau ne dėžutės principu, kaip suprojektuota, bet šonines dalis paklijavau 1,5 mm kartonu (3 sluoksniai 1 mm kartono) ir priklijavau viršutinę ir apatinę dangas:
Tada atėjo eilė dugnui. Ir čia prasidėjo... Kur klijuoti lonžeronus prie dugno nei iš instrukcijos, nei iš brėžinių, nei iš detalių - visiškai neaišku. Klijuok kur nori. Tik gale aiškiau - ten yra du negilųs įdubimai jų priklijavimui. Priklijavau taip, kaip atrodė logiškiausia.
Tačiau, klijuojant surinktą priekinių salono dangų rėmą, pasirodė, kad logika buvo klaidinga:
Atplėšiau ir priklijavau lonžeronus į naują vietą, bet ir tada vaizdas atrodė ne koks - kažkas nesirišo į bendrą visumą:
Palikau dugną sekančiam kartui ir ėmiausi priekinio salono rėmo ir prietaisų skydelio klijavimo.
Kitą kartą žiūrėjau į tą dugno-lonžeronų "sąjungą" ir iš vienos, ir iš kitos pusės. Kuo toliau, tuo labiau man nepatiko jos vaizdas. Buvo nuspręsta daryti modelį iš naujo žurnalo, o senasis buvo "atiduotas į metalo laužą":
Tiesa, prietaisų skydelis šio likimo išvengė
Tai tiek