Ketvirtadienis, kovo 19, 2009 Kit Review

Sd. Kfz. 234/2 PUMA (I dalis)

Autorius: Jurij Šumkov

Šarvuotasis transporteris Sd.kfz.234/2 „Puma“.
Gamybos pradžia – 1943 m. rugsėjis, gamybos pabaiga – 1944 m. rugsėjis. Buvo pagaminta 101 vnt. tokių mašinų.
Taktiniai techniniai duomenys:
Ekipažas – 4 žmonės;
Svoris – 11,74 t;
Ilgs – 6,8 m;
Plotis – 2,33 m;
Aukštis – 2,38 m;
Eiga su pilnais kuro bakais – 1000 km;
Šarvo storis:30 mm iš priekio, 14,5 mm iš šonų, 100 mm patrankos apsauga;
Ginkluotė: 50 mm Kwk 39/1 L60 pabūklas, ir suporintas MG 42 kulkosvaidis;
Variklis: dyzelinis „Tatra“ variklis 101 modelis, 210 AG;


Konstrukcijos ypatumai: bokštelis nuo VK1602 „Leopard“ tanko, kuris taip ir nebuvo pagamintas. Du vairuotojai, vienas iš priekio, kitas iš galo. Dalinai nepriklausoma pakaba.

Į rankas man papuolė „Italeri“ 1/35 mastelio Sd.Kfz.234/2 „Puma“. Gamyklinis rinkinuko numeris 202, sprendžiant iš užrašų ant dėžutės 1994 m. gamybos.

Dėžėje buvo trys liejiniai, pavadinsim juos 1-uoju, 2-uoju, ir 3-uoju. Pirmame liejinyje: ratai, pakabos detalės, įrankiai, interjero detalės, kanistras.

Antrame liejinyje: kėbulo detalės (faktiškai visas kėbulas), sparnai, posparniai ir likusi dalis įrankių.

Trečiame  liejinyje bokštelis.

Surinkimo instrukcija: yra trumpas surinkimo aprašymas 6-ioms kalboms. 10 surinkimo etapų, dvi dažymo schemos ir, žinoma, nurodyti dažų numeriai atitinkantys „Model Master“ dažų spalvas. Surinkimo schemos aiškios ir suprantamos

Lipdukų rinkinyje yra pateikti du transporterio ženklinimo variantai.

Bendras įspūdis: gan paprastas surinkimas, išskyrus keletą klaidų, apie kurias papasakosiu vėliau, plastiko defektai, nesutapimai, blogai išlietos detalės, tame tarpe ir mažos detalės. Lipdukai per stori, bet ko gali tikėtis, juk  modelis 1994 m. Modelio su brėžiniais nelyginau, pabijojau.

Modelis surinktas  pagal schemas, be jokių nukrypimų ir papildymų, tiesiog iš dėžės. Modelis buvo surinktas pasibandimams, norėjau padaryti purviną mašiną, kaip man pasisekė – spręsti  Jums.

1 Etapas – korpuso surinkimas

Korpusas susideda iš dviejų detalių. Kokybė gera, bet trūksta detalizavimo. Prie korpuso klijuojama pakaba. Pakabos detalės yra prastos kokybės, yra nesutapimų, kai kur detalės nepilnai išlietos, todėl reikėjo naudoti glaistą.

2 Etapas – apatinės kėbulo dalies dažymas

Prieš dažydamas kėbulą pirmiausia nuploviau detales vandeniu su stiklų plovikliu. Proporcijos nežinau, maždaug kad putotų. Detales ploviau dantų šepetuku, svarbu, kad vandens temperatūra butų nedaugiau kaip 30°C, kitaip galima sulaukti nemalonių pasekmių. Nuplautos kėbulo detalės buvo paliktos gerai išdžiūti.

Apatinė kėbulo dalis nudažyta bazine spalva – „Panzer Dunkelgelb“, „Model Master“ dažais Nr. 2095.

Laukite tęsinio.



Rašyti komentarą